Server tuhne pri zapisu na FW externi disk - USB 2.0 to nedělá

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Pátek Červenec 30 11:28:57 CEST 2004

On 30. Jul, 10:21 AM CEST, Zdenek Pizl <z.p na linux-cd.cz> wrote 28 lines:

> To je tezko rici. Divne je, ze to zacne az po chvili provozu (jak u Vas tak
> mne tady) a ze nezavisi na zpusobu pripojeni (FW vs. USB). Ja bych spis
> tipoval na nejaky pruser v scsi ovladacich ve spojitosti s externimi
> zarizenimi ...
>
> Co rika google na ty hlasky?

Je tradičně neukecaný :(
ALE: USB TO NEDĚLÁ, všechny data jsem bez problému zapsal přes USB na stejný
disk bez hlášek.

Problém tedy vidím někde na cestě jádro, FW (ovladače), zápis na disk.
Je to na googlu docela popsáno, ale spíše pro nižší verze jádra 2.4.
My máme 2.4.22 a to se zdá být OK.
Ještě budu pátrat

MK