Server tuhne pri zapisu na FW externi disk

Tomáš Němec borg.dax na quick.cz
Pátek Červenec 30 10:18:36 CEST 2004

V Pá, 30. 07. 2004 v 09:42, Martin Kamín ZULU píše:
			Zdravím,
Omezení pro 136GB je dané řadičem a použitým BIOSem, Poslední omezení
použití pro 136GB bylo u ATA - 4 , a ještě stím že byl nastaven disk
v BIOSu na CHS, pokud byl nastaven na LBA byl na tom "lépe".

> Ten ovšem po určité době hlásí také chybné sektory a systém se také na
> chvíli zasekne.... Omezení na 136 GB by nemělo být problémem, protože máme
> jádro je 2.4.22-32mdkcustom (od Mandraku) s podporou FW v jádře. Data se na

Jste si tím jistý že máte spuštěny potřebné parametry v kernelu?
Já mám tedy 2.6. ale když jsem se teď do něj mrknul tak podpora u
IEEE1394 pro disky není zapnutá, a mám kernel od MDK 2.6.8  .

> disk kopírují pomocí rsync (fs je resiserfs, jedna velká parition), ale po
> určité době se jádro zasekne a začne nám generovat takovéto hlášky...

O tom jestli je problém v řadiči poznáte když tam dáte nějakou 40-80GB,
a bude to dělat to samé.

>  Nemůže být ve FW řadiči
> problém, protože je to druhý disk na stejném řadiči, jiný výrobce a stejná
> závada??? Hmmmm....

                                        Přeji pěkný den Tomáš Němec
Tato zpráva nemůže obsahovat viry, neb nepochází z virového prostředí
     Mrkvosoft - Windows.    !!! MDK 10.0 Community version !!!
                      Ten, kdo tvrdí, že něco nejde udělat,
                     by neměl překážet tomu, kdo to udělá.