Server tuhne pri zapisu na FW externi disk

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Pátek Červenec 30 11:54:25 CEST 2004

On 30. Jul, 10:18 AM CEST, Tomáš Němec <borg.dax na quick.cz> wrote 37 lines:

> Omezení pro 136GB je dané řadičem a použitým BIOSem, Poslední omezení
> použití pro 136GB bylo u ATA - 4 , a ještě stím že byl nastaven disk
> v BIOSu na CHS, pokud byl nastaven na LBA byl na tom "lépe".

Dobře, ale nový externí box, který má napsáno, že je na up to 300 GB by ten
problém neměl mít.

> Jste si tím jistý že máte spuštěny potřebné parametry v kernelu?
> Já mám tedy 2.6. ale když jsem se teď do něj mrknul tak podpora u
> IEEE1394 pro disky není zapnutá, a mám kernel od MDK 2.6.8  .

FW funguje, vždyť na něj normálně zapisuje a podporu FW máme přímo v jádře.

> O tom jestli je problém v řadiči poznáte když tam dáte nějakou 40-80GB,
> a bude to dělat to samé.

Jak jsem psal výše, na USB to nedělá - nové odhalení

Díky moc
MK