Mozilla netiskne spravne fonty

Libor Chocholaty chocholaty na cncz.cz
Pátek Červenec 30 16:36:49 CEST 2004

Ahoj,

snazim se co mi sily staci, abych premluvil Mozillu, aby tiskla fonty,
ktere se na www strankach objevuji, ale tvrdosijne trva na obri
Helvetice. Prosel jsem kde co, a uz nevim, kudy kam. Pouzivam Slackware
10.0, tedy: Mozilla 1.7, CUPS-1.1.20, KDE-3.2.3. Snazim se tisknout
stylem Mozilla->kprinter->CUPS->tiskarna. Alespon doufam.
V mozille mam nastaven tiskovy prikaz (na radu mozilly) na:
gs -q -sDEVICE=pswrite -sOutputFile=- -dNOPAUSE -dBATCH
-dMozConvertedToLevel2=true - | kprinter --stdin

Pouzivam pocestene Bitsream-Vera fonty, konkretne DejaVu-Sans. Ale
stejne se to chova, at nastavim treba standardni Luxi-Sans. Na obrazovce
je vsechno, jak ma byt, ale papirovy vystup se neda divat.

Nevite, jak to dat doporadku?

Dik za kazdou radu, LIbor