Mozilla netiskne spravne fonty

Vlastimil Ott linux na e-ott.info
Pátek Červenec 30 17:38:30 CEST 2004

Libor Chocholaty napsal/a dne 30.07.2004 16:36:
> snazim se co mi sily staci, abych premluvil Mozillu, aby tiskla fonty,
> ktere se na www strankach objevuji, ale tvrdosijne trva na obri

> Nevite, jak to dat doporadku?

Ted jsem tak rychle projel web, ale nasel jsem jedine:

1) Melo by to jit zmenit css stylem
2) neexistuje ale popis voleb

Vsechno mozne jde zmenit, ale konkretne tohle jsem nenasel. Kdybyste na
to nakonec prisel, urcite dejte vedet.

Ja jenom ze zkusenosti s mozillou vim, ze tiskne nastavene pismo, a to i
ve velikosti. Taky mne to tisklo miniaturni (snad) osmicku, ale bylo to
tim, ze jsem mel pismo zvetsene pomoci ctrl+, ve skutecnosti bylo male.

Vic zatim neporadim. :-(

--vo

--

Vlastimil Ott