Chyba LILO s hlaskou LBA

Petr Balas petr-news na balas.cz
Sobota Červenec 31 12:07:22 CEST 2004

paolo.d na 64.cz wrote:

> [...]
> dopadlo. Pro jistotu ve vypisu 2. je fstab a vypis 3. je lilo.conf.
> Zkousel jsem i prehodit v BIOSu vsechny disky z AUTO na LBA, ale jak
> jsem predpokladal, zadna zmena. Pres original CD a volbou spustit system
> ho vzdy rozjedu (tak jako ted, abych mohl alespon napsat postu), ale je
> to krkolomne, jedinne snad nevypinat PC :-).
>
> Diky za jakykoliv napad, tedy krome toho, ktery zminuji v prvni vete ;-)
>
> vypis.1

> Warning: LBA32 addressing assumed
> Warning: /dev/hdc1 is not on the first disk

To IMHO nicemu nevasi jen necim jinym nez lilo musite'nastartovat to lilo.

> Warning: BIOS drive 0x82 may not be accessible

Kam jste pridaval tu palicku? Na /dev/hdb ? a neumi nahodou ta palicka
DWD-EAM?
Prvni disk je 0x80, druhy 0x81, treti 0x82. Pokud je jako /dev/hdb palicka,
tak muze lilo povazovat /dev/hdc za 0x82 misto za 0x81. Zkuste pridat
--- cut here ---
disk = /dev/hdc
  bios = 0x81
--- cut again ---
do /etc/lilo.conf, treba to pomuze.
A nebo jeste lepe tu palicku fyzicky dat jako /dev/hdd (secondary slave).

> Device 0x0300: Inconsistent partition table, 1st entry
>   CHS address in PT:  1:1:1  -->  LBA (1071)
>   LBA address in PT:  16128  -->  CHS (16:0:1)
> Fatal: Either FIX-TABLE or IGNORE-TABLE must be specified
> If not sure, first try IGNORE-TABLE (-P ignore)

Muze souviset s problemem s kernelem 2.6 a fdiskem (kernel 2.6 uz
nereportuje neLBA geometrii a cfdisk pak zapise neLBA geometrii blbe).
Hledejte "redhat windows boot problem sfdisk" a najdete opravny scriptik.
nebo zkusit to co radi t.j. ono -P ignore

> Fatal: Image name, label, or alias contains a blank character:
> 'Zachranny rezim'

Ten nazev "Zachranny rezim" nejspis bude nutne prejmenovat <BG>. A vubec
pouzit tady cokoliv s hackama, carkama ci mezerama je DOST blby napad.

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)