teror ze strany "open" licenci

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Červen 1 12:15:20 CEST 2004

On Tue, Jun 01, 2004 at 11:22:38AM +0200, Petr Olsak wrote:
> jejich softwaru k uzivateli bude vyrazne trnita. To ale popira myslenky
> svobodneho sireni a sdileni software. Alespon takhle to chapu ja.

 Ja  pokud si  prectu napriklad  GPL tak  nemam pocit,  ze myslenkou  je
 _sireni_ "svobodneho" software, ale sireni  sebe sama (licence) a pokud
 mozno viteztvi nad libovolnou jinou a treba i stejne "free" licenci.

 Podobne jako ve vasem pripade je bezne, ze treba do naprosto otevreneho
 vyvoje PostgreSQL  nelze zaradit  zadny pekny napad  ktery je  pod GLP,
 protoze proste tadle licence se nesnasi  s necim tak volnym a svobodnym
 jako je nejaky klon  BSD licence. Nezanedbatelne zkusenosti s licencema
 ma treba i Mozilla.

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>