teror ze strany "open" licenci

Petr Stetiar ynezz na hysteria.sk
Úterý Červen 1 14:43:45 CEST 2004

Ja to chapu tak, ze to je jich projekt(treba ten Debian), a tak maji pravo
ovlivnovat jeho smer a vyvoj. Mozna prave pro tuto striktni politiku je tak
rozsireny. Nemyslim si, ze jde o terror.

Neznam pozadi Vasi mailove diskuze ani licence pouzite v uvedenych prikladech,
ale pokud pisete, ze chcete mit pravo na zmenu typu licence v budoucnu, tak se
ani moc nedivim, ze Vam to treba v takovem Debianu nevezmou.

Nerad bych pouzival software, ktery mi za rok zmeni licenci nejakym radikalnim
zpusobem tak, ze uz ho nebudu chtit/moci pouzit. Nemluve o tom, ze to bude
software pouzity ke tvorbe/nutna soucast dalsiho celku atd...

ynezz

--
A.C.A.B.