teror ze strany "open" licenci

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Úterý Červen 1 16:57:25 CEST 2004

	Jste si tim jist? Ja u libc verze 5 nasel pouze ze Copyright je
GPL, moc vystizne to neni...

> pribrzdete. Myslim, ze Linux vznikl tak, ze Linux dodal kernel a RMS
> libc. To byly dve zakladni casti, ktere umoznily vznik Linuxu, tak jak

	Myslim ze to bylo trochu jinak, RMS dal Hurd, Linus Linux,
nakonec RMS Linux adoptoval, ale stale se nevzdal sve myslenky = HURD
stale "zije".

> ho zname dnes. (Zamerne nepouzivam GNU/Linux, protoze je mi
> to odporne.)

	A vidite, na jednu stranu RMS jdete na ruku na stranu druhou
jdete proti nemu...