Editor Ted a cestina?

Michal Krause mkrause na iinfo.cz
Úterý Červen 1 17:11:15 CEST 2004

On 31/05/2004, Matous Jan Fialka wrote:

> potrebuji kvuli velice pomalemu X-Terminalu (LTSP 3.0) nainstalovat
> editor Ted, ktery se jevi jako velice nenarocny a velmi rychly.
> Problem akorat je, ze po otevreni RTF souboru (prakticky jakehokoliv)
> narazim na problem, ze misto ceskych diakritickych znaku se objevuji
> takove ty "paznaky". Zkusil jsem nastavit LC_ALL=cs_CZ.iso-8859-2, ale
> nepomohlo. Pri oznaceni celeho dokumentu a pokusu o zmenu kodovani
> fontu mi Ted standartne nedovoli vybrat si kodovani iso-8859-2
> u prislusneho fontu. Po nakopirovani nekolika .afm souboru, ktere
> [...]

Kdysi davno jsem Teda chvili pouzival a cestina celkem slapala, takze mi
to nedalo a zkusil jsem to znovu. Vysledek je celkem dobry - pouzil jsem
fonty lmodern z testing Debianu
(http://packages.debian.org/testing/tex/lmodern) a cestina funguje
celkem dobre - stacilo jenom nasymlinkovat vsechny afm soubory do
/usr/share/ted/afm. Tisk je uplne v pohode a na obrazovce se mi
sice zobrazovalo pro vsechny fonty porad stejne pismo, ale to pripisuju
tomu, ze v X11 jsou fonty z lmodern balicku standardne videt pod jinym
jmenem, nez to ktere je uvedeno v afm.

S pozdravem
Michal Krause
--
Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka