Editor Ted a cestina?

Matous Jan Fialka fialka.linux na seznam.cz
Středa Červen 2 01:49:31 CEST 2004

On 01/06/04 17:11 +0200 or thereabouts, Michal Krause wrote:

> Kdysi davno jsem Teda chvili pouzival a cestina celkem slapala, takze mi
> to nedalo a zkusil jsem to znovu. Vysledek je celkem dobry - pouzil jsem
> fonty lmodern z testing Debianu
> (http://packages.debian.org/testing/tex/lmodern) a cestina funguje
> celkem dobre - stacilo jenom nasymlinkovat vsechny afm soubory do
> /usr/share/ted/afm. Tisk je uplne v pohode a na obrazovce se mi
> sice zobrazovalo pro vsechny fonty porad stejne pismo, ale to pripisuju
> tomu, ze v X11 jsou fonty z lmodern balicku standardne videt pod jinym
> jmenem, nez to ktere je uvedeno v afm.

Ja pouzil rpm-ka ze stranek Tedu a zkusil i Vas trik s fonty a nevyslo to :(
Dovoli mi to zvolit iso-8859-2, ale misto cestiny pise nesmysly (diakritika
je ta tam)... Jakoby to neakceptovalo zmenu kodovani nebo co.

Predpokladam, ze pouzivate nejakej "zdebianizovanej" Ted, muzete mi poslat
odkaz na ten balik s Tedem? Ja pouzivam Slackware 9.1, takze s Debianem si
zatim nerozumim...

Dekuji,
--
Matouš Jan Fialka aka Variable computing Prague
Private E-Mail:     matous_jan.fialka na seznam.cz