teror ze strany "open" licenci

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Červen 2 09:35:14 CEST 2004

	To bylo trochu ujete nemyslíte? Ja si chtěl svobodně poslechnout
jeho názory a myšlenky (stejně jako jsem si se zájmem několikrát pustil
a podrobně sledoval Revolution OS apod. byť mizerně zpracovaný jak
technicky tak dokumentárně) a ne okupovat jeho hmotný majetek....