mandrake 10 a notebook Acer TM 230

Luděk Kolář support na dvdlinux.cz
Středa Červen 2 13:24:45 CEST 2004

Quoting Tomáš Šťásek <Tomas.Stasek na seznam.cz>:

> Zdravim,
>   jak nastavit Xserver na subj. Při jakemkoliv rozliseni je plocha vetsi nez
> obrazovka, takze se pohybuje do stran. Notebook ma graf. kartu Intel 82845G.
> Stejny problem mam i s distribuci RH9. Zkousel jsem ruzne nastaveni, ale
> stale se stejnym vysledkem.

V archívu konference jsem našel příspěvek k podobnému modelu 233.
http://usenet.jyxo.cz/cz.comp.linux/0307/grafika-i845-v-acer-travelmate-233-fx-a-rh9.html

Tu větší virtuální obrazovku obrazovku lze zrušit zahešováním volby "Virtual" v
konfiguračním souboru XF86Config. Souvisí to IMO s tím, že ta grafika používá
sdílenou paměť s operační pamětí ale displej víc než nabídne grafika neumí.

L. K.

--
DVD Linux
P.O.Box 12