sa-learn a Outlook2003

Dejma dejma na volny.cz
Středa Červen 2 13:14:34 CEST 2004

Dobrý den všem,

možná jste se někdo setkal s novým MS outlookem 2003, který v sobě
obsahuje jakýsi antispam na nevyžádanouu poštu, kterou celkem slušně
detekuje.
Včirá jsem si naistaloval SA a začal ho drtit. Je to příšerná otročina.
Rád bych využil 500 zachycených spamů v outlooku, ale jak na to.

založil jsem si mail konto spam, kam FW spam maily z Otlaku, jenže to je
taky otročina.
Zatím Otlak vyhodnocuje poštu nechutně spolehlivě, vypadá to tak 20:1
proti SA - počítám, že SA je zatím hloupý a musí se učit!

Tímto bych Vás poprosil o případnou metodiku, link, info - pokud to již
někdo řešil - nerad bych vymýšlel kolo.
NEBO
nějaký pěkný ZIP archív txt mail spamů by jistě potěšil nejen mě.

Rád bych se M$ otlaku zbavil a přesvědčil šéfa, že ho nepotřebujem,
protože ble, ble, ble - znáte to.
Mám v práci pár hnidopichů a rád bych, aby konečně zklapli hubu a
uznali, že SA a linux mail server má význam (IMAP,POP, security,
webmail). Máme i exchange - zatím neaktivní - a hrozím se toho, až tu
bude M$ 2003 server.

Neraďte mi prosím man sa-learn man spamassassin
SpamAssassin version 2.63

Díky za podněty, Bye Dejma