Machine Check Exception

benghi benghi na inmail.cz
Středa Červen 2 21:25:16 CEST 2004

Osobne bych vycistil kontakty vsemu, co jde ,,vytahnout''. Vyse zmineny
postup je stary a spolehlivy, osobne obcas pouzivam prozopen a pak lehce
otrit, ale ta guma funguje taky spolehlive a hlavne, kazdej ji ma
doma...

Pak bych jako pokus doporucil jeste jedno. (Mel jsem tu neco podobnyho a
kdyz jsem uvidel, cim to bylo, divil jsem se aji usima.) Zkuste tu bednu
nechat pri kompilaci velkejch veci otevrenou. Mam vyzkouseny, ze pri
takovejch vecech se vnitrnosti krapet vic zahrivaji a obcas se stane, ze
vic, nez je zdravo a pak se deji ruzne na prvni pohled nepochopitelne
veci.