dve PC na net

Jafra jaffra na jaffra.org
Středa Červen 2 23:20:25 CEST 2004

Pokud pocitace propojujes primo (ne pres hub/switch), tak kabel musi byt
krizeny. A na masine, ktera je do netu, je potreba zajistit routrovani.
Mrkni bud do LDP nebo do pruvodce TCP/IP a DNS, oboji je v PDF, pripadne
google, protoze blizsi odkaz me na to routoravni nenapada a zatim jsem to
neresil. Moc jsem nepomohl, ale zakladni info alepspon:-)

--
Jafra