dve PC na net

Lubos Moscovic herrman na herrman.sk
Čtvrtek Červen 3 10:28:49 CEST 2004

paolo.d na 64.cz wrote:

>Nemohli by jste me odkazat na nejaky dokument, ktery popisuje, co vse je
>potreba, abych pripojil 2 PC, kde na jednom je SuSE9.0 a na druhem Win98
>na internet? Identifikace na wi-fi access point je pres MAC sitovky a IP
>adresu. To je na tom SuSE (eth0). Tak jsem doinstaloval druhou kartu
>(eth1) a propojil primo pres RJ45 s druhym PC (Win98). Ale stale se
>nevidi. Uz me napadlo, jestli nemam spatny kabel. Muze se pouzit
>normalni, nebo se musi nejak krizit? Skutecne mi staci odkaz, ja si to
>prostuduji :-).

Ak som to pochopil spravne, tak nieco ako switch alebo hub nemas.
V tom pripade to nie je linuxovy problem (a myslim, ze ani nepatri do
tejto konfery), ale ako si uz spomenul je to v kabli.
Potrebujes crossover kabel inac sa ti dvaja vidiet nebudu.

So sudruzskym pozdravom
Lubos "herrman" Moscovic
HOWG