sa-learn a Outlook2003

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Čtvrtek Červen 3 09:13:30 CEST 2004

On Wed, Jun 02, 2004 at 01:14:34PM +0200, Dejma wrote:

> Rád bych se M$ otlaku zbavil a přesvědčil šéfa, že ho nepotřebujem,
> protože ble, ble, ble - znáte to.  Mám v práci pár hnidopichů a rád
> bych, aby konečně zklapli hubu a uznali, že SA a linux mail server má
> význam (IMAP,POP, security, webmail). Máme i exchange - zatím
> neaktivní - a hrozím se toho, až tu bude M$ 2003 server.

Myslim, ze uzivatele by meli pouzivat to, co je pro ne vyhodnejsi. Pokud
jim budete nutit neco, co je z uzivatelskeho pohledu mene pohodlne (nebo
jim mene blizke), pak ztratite kredit a ani budou nastvani.

> Neraďte mi prosím man sa-learn man spamassassin
> SpamAssassin version 2.63

DSPAM je ve vyhodnocovani uspesnejsi, nez Spamassassin.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz