fedoraC2+prism54

Jiri Zeman zemji na seznam.cz
Čtvrtek Červen 3 19:18:33 CEST 2004

Dobrý den.

  Mám problém s wifi kartou XG-900 pod Fedora Core 2.  Mam nainstalovaný
a spuštěný modul prism54, nějakou konfiguraci v
/etc/sysconfig/networking...  co vlastně tuto .cfg čte?  Modul ???
Zjistil jsem, že zde musím nastavit MII_NOT_SUPPORT=yes, ale ani to
nepomohlo.  Mám i nastavený alias eth0 prism54. Neexistuje však
/dev/eth0 a také při pokusu nahodit eth0 dostanu hlášku   - prism54 eth0
není přítomno, odkládám jeho inicializaci.  Na jiném PC s obyčejným
ethernetem však /dev/eth0 není též a přesto eth0 pracuje.  Už nevím co
vyzkoušet.

Dík všem, Jiří Zeman.