fedoraC2+prism54

David Jez dave.jez na seznam.cz
Sobota Červen 5 23:20:45 CEST 2004

On Thu, Jun 03, 2004 at 07:18:33PM +0200, Jiri Zeman wrote:
> Dobrý den.
  Zdravim,

>  Mám problém s wifi kartou XG-900 pod Fedora Core 2.  Mam nainstalovaný
                             ^^^^^^ to se ani nedivim...

> a spuštěný modul prism54, nějakou konfiguraci v
> /etc/sysconfig/networking...  co vlastně tuto .cfg čte?  Modul ???
  Mas v tom zmatek... nejake /etc/sysconfig/blahblah... s jadrem nema co
do cineni, je to zalezitost distra. Takze ji cte nektery z rc skript.

> Zjistil jsem, že zde musím nastavit MII_NOT_SUPPORT=yes, ale ani to
> nepomohlo.  Mám i nastavený alias eth0 prism54. Neexistuje však
> /dev/eth0 a také při pokusu nahodit eth0 dostanu hlášku   - prism54 eth0
  ~~~~~~~~~
> není přítomno, odkládám jeho inicializaci.  Na jiném PC s obyčejným
> ethernetem však /dev/eth0 není též a přesto eth0 pracuje.  Už nevím co
                  ~~~~~~~~~ - what the hell is this?
> vyzkoušet.
  prism54 + fwhfs + firmware + bash + iwconfig + ifconfig + linux pro
zacatecniky nejakou knizku + dokumentaci ke tve distribuci...
  postup je asi takovy, ze nahodis prism54 modul, firmware filesystem modul
namountujes firmware filesystem, nakopirujes do nej firmware (musis
vyzkouset ktery bude fungovat, ono se to pozna podle funkcnosti/nefunkcnosti
a legracnich hlasek ktere pak prism54 vyblije do logu); pustis iwconfig,
pustis ifconfig k nakonfigurovani podle predstav.
  Pokud to bude fungovat tak nejak hezky zakomponujes nahazovani do stylu
tve distribuce (/etc/modules.conf, konfigurace hotplug utils, netconfig...)
abys to nemusel delat z rc.local nebo pri kazdem startu rucne.

--
;   David "Dave" Jez,  Brno, South Moravia, Europe    ;