SuSE 9.1 CZ? (Re: Jake distro na VIA KT600 ?)

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Čtvrtek Červen 3 23:36:48 CEST 2004

On Wed, Jun 02, 2004 at 12:00:46PM +0200, Jan Houstek wrote:

> Takze byste mel zvolit nejakou distribuci s 2.6 jadrem, tj. MDK 10, SUSE
> 9.1, FC 2, testing Debian apod.

Když už tu padla zmínka o SuSE 9.1, nemáte někdo tušení, co se to děje
za obstrukce okolo české verze? Ne že bych nutně potřeboval k životu
české manuály, ale chtěl bych mít aspoň rámcovou představu, jak dlouho
to může trvat (a jestli mám raději začít shánět mezinárodní verzi).
Zkoušel jsem se ptát přímo u zdroje, ale zcela "překvapivě" byly odpovědi
poněkud vyhýbavé a nic konkrétního jsem se nedozvěděl.

                                                        Michal Kubeček