SuSE 9.1 CZ? (Re: Jake distro na VIA KT600 ?)

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Pátek Červen 4 12:18:01 CEST 2004

Michal Kubecek wrote:

> Když už tu padla zmínka o SuSE 9.1, nemáte někdo tušení, co se to děje
> za obstrukce okolo české verze? Ne že bych nutně potřeboval k životu
> české manuály, ale chtěl bych mít aspoň rámcovou představu, jak dlouho
> to může trvat (a jestli mám raději začít shánět mezinárodní verzi).
> Zkoušel jsem se ptát přímo u zdroje, ale zcela "překvapivě" byly odpovědi
> poněkud vyhýbavé a nic konkrétního jsem se nedozvěděl.

Nevím, je to o to nepříjemnější, že se mi přes redistributora nepodařilo
objednat ani starší verzi 9.0.

Ale dneska se mezinárodní 9.1 objevila na FTP...

--
/* Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
    UNIS COMPUTERS, spol. s r.o.  Systemovy inzenyr - UNIX