menu v gtk1

Radek Cervinka radek.cervinka na centrum.cz
Pátek Červen 4 08:24:41 CEST 2004

> Jo, co jsem zpozoroval u GTK2, tak tohle uz opravdu v pohode...

jo ja vim, ale pak se z mojeho Seksi commandera stane stejnej nenazranej snek
jako jsou ostatni filemanagery v linuxu :(  a to mi za to nestoji
(GTK2  jsem  testoval a gtk2 verze existuje, ale je pomalaaaaaa).

Schvalne jsem se ptal na gtk1, protoze tam neni aliasovany font, ktery to brzdi.
Abych dosahl rychlosti musim obchazet standartni widget v gtk a nahrazovat ho vlastnim vykreslovanim,
coz ve vysledku prinasi velmi slusnou rychlost. Proto gtk1 (zatim).

Ale jinak musim uznat ze GTK2 je fakt dobre navrzene.

stejne dekuji.

Radek