Dá se otestovat funkčnost SCSI řadiče

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Pátek Červen 4 15:41:58 CEST 2004

david_novy na lion.cz wrote:

> Chtěl bych se zeptat, zda se dá otestovat funkčnost SCSI řadiče v
> linuxu, pokuď ano, tak čim. Jedná se o řadič IBM, Server Raid 5i. Při
> velkém diskovém zatížení nám vždycky server zatuhne. Linux je Suse
> Server 8.0 Standard server.

Zkontrolujte, zda-li není k mání aktualizace firmwaru.
Viděl jsem několik takových případů, kdy aktualizace firmware
nějakého lepšího řadiče zlepšila jeho chování v linuxu (zejména
výkon, stabilita při zátěži, apod.), i když při tom ve Windows
fungoval normálně.

--
/* Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
    UNIS COMPUTERS, spol. s r.o.  Systemovy inzenyr - UNIX