SuSE 9.1 CZ? (Re: Jake distro na VIA KT600 ?)

Petr Kania petr.kania na suse.cz
Pátek Červen 4 15:16:57 CEST 2004

> Nevím, je to o to nepříjemnější, že se mi přes redistributora nepodařilo
> objednat ani starší verzi 9.0.
>
> Ale dneska se mezinárodní 9.1 objevila na FTP...

SuSE CR dela vyprodej a SL je za zvyhodnenou cenu - viz online shop na
www.suse.cz

SUSE LINUX Professional 9.1 CZ bude dostupný u prodejců společnosti
Novell, a tedy i u distributorů společnosti Novell během několika dní.
Není typické, že by lokalizované verze všech jazyků byly uvedeny na trh
ke stejnému dni jako hlavní jazykové verze, tedy anglická nebo v tomto
případě německá. Navíc několikadenní zpoždění uvedení české verze je
způsobenou faktickým slučováním činností Novell, Inc. a SUSE LINUX AG na
území České republiky, tedy aktivit společností Novell-Praha, s.r.o. a
SUSE CR, s.r.o. jako důsledku akvizice společnosti SUSE LINUX AG
společností Novell, Inc.

--

> Best Regards,

Petr Kania
Business Director
SuSE CR, s.r.o.                  e-mail: petr.kania na suse.cz
Drahobejlova 27                  tel: +420 2 96 54 23 73
190 00 Prague 9                  fax: +420 2 96 54 23 74
Czech Republic                   http://www.suse.cz