pomoc o nakopnutie: virtualne mail domeny

Pátek Červen 4 16:20:15 CEST 2004

Marek Blasko <bl na mavipet.sk> wrote:
> Viem to spravyt aby to fungovalo za pomoci aliasou ale potrebujem
               ^i                                  ^v
> specificke spravanie i na strane popservera. Skusal som nico hladat na
                                                           ^ie
> nete i na google ale nejak som nenasiel nieco co by popisovalo jak to
> docielit. al;e asi len sa zle google pitam.
                                        ^y

> Spravanie co potrebujem.
> 1.) aby sa ludia do pop3 hlasili menom: meno na domena.sk (najlepsie ked to
> pojde stale)
> 2.) v pripade ze pouziju namiesto IP adresy meno post.domena.sk tak aby
> stacilo pouzit len meno.

ked pouziju co? ked sa pripoja na inu IP adresu, aby sa @domena.sk bralo
implicitne a aby to nemuseli davat? Znamena to, ze na inej adrese bezi pop
pre inu domenu?

> Dakujem za nakopnutie.

nakopnutie?
1. pisat spisovne
2. napisat co precne chcete.

<Ironia>
ak si do google pisal s takymi chybami ako tu, a ak si sa ani sam nevedel
presne vyjadrit co chces, moze to byt dovod preco si nic nenasiel...
</Ironia>

   One OS to rule them all, One OS to find them,
One OS to bring them all and into darkness bind them