pomoc o nakopnutie: virtualne mail domeny

Marek Blasko bl na mavipet.sk
Pátek Červen 4 16:53:02 CEST 2004

Matus UHLAR - fantomas wrote:
  > ked pouziju co? ked sa pripoja na inu IP adresu, aby sa @domena.sk bralo
> implicitne a aby to nemuseli davat? Znamena to, ze na inej adrese bezi pop
> pre inu domenu?

nie na tu istu IP adresu ale z inim domenovym menom.

> nakopnutie?
> 1. pisat spisovne

Uz som mal dojem ze ludia si na moju disgrafiu zvykli a niekoho kdo sa
bude vrtat do mojej gramatiky uz budem stretavat len na pochybnich
serverouch typu zivie ci sme.sk

> 2. napisat co precne chcete.

To som napisal a sudiac podla reakcii ostatnich ty to pochopili presne.

> <Ironia>
> ak si do google pisal s takymi chybami ako tu, a ak si sa ani sam nevedel
> presne vyjadrit co chces, moze to byt dovod preco si nic nenasiel...
> </Ironia>

Nabuduce skus >/dev/null
navyse googlu to predsa len pisem anglicky a pripadne preklepy objavy a
ponukne mi spravnu verziu slova

Zz