Siforvanie disku

David Jez dave.jez na seznam.cz
Sobota Červen 5 14:48:52 CEST 2004

> Pokud vam nevadi, ze na strane windows je to komercni zalezitost, tak muze
> pomoci bestcrypt. Sveho casu jsem ho zkousel, funguje bez potizi.
  Jen na strane win? Jeee, ty zdrojaky pro Linux jsou opravdu nejak free
nebo mi neco uniklo? Jses si tim fakt jisty?

BestCrypt-1.2-5.tar.gz/bcrypt/LICENSE nerika nic a z linux.html na homepage
jsem nabyl jineho dojmu:

   BestCrypt for Linux is distributed as software with 30 days evaluation
   period. After evaluation period expired, the user has to either pay
   for his/her copy of BestCrypt software for Linux or uninstall it. (see
   [4]End User License Agreement.)

   All sources of BestCrypt for Linux are open and available for
   downloading.

Souhlasim s tim, ze BestCrypt je asi best protoze funguje vsude, ale vytaci
me, ze nelze ani najit jak je licencovan. Ze stranek Jetica jsem nasel
akorat to, ze je za $$$, a zaroven ta formulace vyse je funny. Stejne jako
napad sirit kompletni zdrojaky pro komercni soft - opravdu dobry vtip...
  Pokud se tedy nic nezmenilo, tak free je akorat DOS verze s DES modulem;
nic moc.
  Jinak je opravdu bez potizi a bez jedineho problemu.

PS:
#ifdef MODULE_LICENSE
MODULE_LICENSE("Jetico, Inc.");
#endif

--
;   David "Dave" Jez,  Brno, South Moravia, Europe    ;