Siforvanie disku

Jan Kovar jan.kovar na onsemi.cz
Neděle Červen 6 08:44:35 CEST 2004

Souhlasim s tim, ze BestCrypt je asi best protoze funguje vsude, ale vytaci

>me, ze nelze ani najit jak je licencovan. Ze stranek Jetica jsem nasel
>akorat to, ze je za $$$, a zaroven ta formulace vyse je funny. Stejne jako
>napad sirit kompletni zdrojaky pro komercni soft - opravdu dobry vtip...

Mno rika vam neco SAP? To je asi nejpouzivanejsi informacni system u
strednich a vetsich firem. Cena takoveho sw bez rocnich poplatku za
support se pohybuje u vyrobni firmy s 400 zamestnanci v radech milionu
Kc. Zalezi na pouzitych modulech. No a SAP je dodavan vcetne zdrojovych
kodu a nouzi netrpi. :-)

TNX