Courier-IMAP a Odeslaná pošta

Jan Krnavek hanz na studentagency.cz
Pondělí Červen 7 15:13:06 CEST 2004

...s outboxem nic neres ,jen pokud chces odesilat maily pres imap,coz
jsem pochopil,ze nechces.
Tobe jde asi jen o to ,aby se to na server ukladala odeslana posta--->
pak je to otazka nastaveni outlooku.
Ja sem v thunderbirdu nic nastavovat nemusel ,ale mozna pro outlook se
bude muset nastavit imap koren,
ze by .inbox ?
Zkus to a dej vedet.
ps:na outlook je vyprdni a pouzivej thunderbird. Lidi si na nej rychle
zvyknou a ty si usetris nervy.