RE: Courier-IMAP a Odeslaná pošta

Dejma dejma na volny.cz
Pondělí Červen 7 18:06:43 CEST 2004

> ...s outboxem nic neres ,jen pokud chces odesilat maily pres
> imap,coz jsem pochopil,ze nechces.
> Tobe jde asi jen o to ,aby se to na server ukladala odeslana
> posta---> pak je to otazka nastaveni outlooku.
> Ja sem v thunderbirdu nic nastavovat nemusel ,ale mozna pro
> outlook se bude muset nastavit imap koren, ze by .inbox ?
> Zkus to a dej vedet.
> ps:na outlook je vyprdni a pouzivej thunderbird. Lidi si na
> nej rychle zvyknou a ty si usetris nervy.

Jde mi o jedinou věc, přijatá, odeslaná, koš aby zůstali na serveru a
občas v tom největším zájebu někde na montáži se podívám přes webmail na
IMAP do archívu. Co se otlaku 2003 týče, máme ho legálně v celý firmě
těžko přesvědčím ostatní M$ only jůzrs, že něco je lepší a nedělá to
koniny - i sebe bych přesvědčoval těžko :).)
Jinak v nastavení účtu mám INBOX. (s tečkou i bez tečky na konci) - od
začátku. Doufal jsem, že by to měl dělat démon IMAPu, když na to má
konfigurační direktivu - že bych to nepochopil nebo dělá chybu IMAP -
outlook jí dělá určitě, ale netipuji to na tuto konkrétní - opravte mě.
Npř u Koše (smazana pošta) to funguje dobře.

Díky za echo, Dejma