MySQL Licence - lze koupit v ČR za koruny ?

Pavel "Circulus" Stárek argetlinux na centrum.cz
Pondělí Červen 7 16:44:10 CEST 2004

V Po, 07. 06. 2004 v 12:16, Michal Čihař píše:

> Pokud to komerční nasazení neodporuje GPL, tak nemusíte.

DD,

Co znamená "komerční nasazení odporující GPL" ?

Můj případ:

FC2 + MySQL z FC 2 (vše pod GPL, CD jim mohu dodat, nebo si to stáhnou).
a skript v Pythonu komunikující přes MySQL-python s MySQL - ten je můj
(řekněme "komerční licence"). Skript je samozřejmě ve zdrojovém tvaru,
ale není problém ho zkompilovat do bytecode.

Otázka: je výše uvedený případ "komerční nasazení odporující GPL" ?

Pavel Stárek