pomoc o nakopnutie: virtualne mail domeny

Pondělí Červen 7 16:44:32 CEST 2004

Marek Blasko <bl na mavipet.sk> wrote:

> Matus UHLAR - fantomas wrote:
>  > ked pouziju co? ked sa pripoja na inu IP adresu, aby sa @domena.sk bralo

> nie na tu istu IP adresu ale z inim domenovym menom.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> To som napisal a sudiac podla reakcii ostatnich ty to pochopili presne.

ta predchadzajuca veta sa NEDA pochopit. Znie to ako "Nie jablka, ale po
nemecky". Vid prispevok pana Kubecka ohladom prekladania adries.

Skratka pouzivatelia sa mozu pripajat na rozne alebo rovnake IP adresy
a rozne alebo rovnake DNS mena. Pri beznych sluzbach je mozne rozlisit iba
IP adresu, len velmi malo protokolov prenasa meno servera a umoznuje tym
riesit name-based virtualne hosty. POP3 ani IMAP4 to afaik nevedia.

To, co zrejme chcete, je pouzivanie virtualnych domen na roznych IP
adresach, a umoznenie explicitneho uvedenia virtualnej domeny na jednej
alebo vsetkych IP adresach, respektive nastavenia implicitnej domeny podla
lokalnej IP adresy.

> Nabuduce skus >/dev/null

neskusim. Lepsie povedane, ak by vsetky rady ohladom presneho vyjadrovania
sa smerovali do /dev/null, ostavalo by mnoho otazok neodpovedanych len
preto, ze ten co sa pyta nevie co sa pyta, alebo to sformulovat. To asi
nie je co chcete, vsak?

> navyse googlu to predsa len pisem anglicky a pripadne preklepy objavy a
> ponukne mi spravnu verziu slova

nebol by som si tym isty... ja casto pouzivam google prave na zistenie
spravnej verzie slova pripadne percento vyskytu roznych verzii

btw vasu disgrafiu si dajte do signatury - bude to asi lepsi napad ako
cakat ze sa s nou ludia zmieria, (ale prosim vas, dajte si ju skontrolovat
niekym kto disgrafiou netrpi).

Enter any 12-digit prime number to continue.