pomoc o nakopnutie: virtualne mail domeny

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pondělí Červen 7 17:37:06 CEST 2004

On Mon, Jun 07, 2004 at 02:44:32PM +0000, Matus UHLAR - fantomas wrote:
> Skratka pouzivatelia sa mozu pripajat na rozne alebo rovnake IP adresy
> a rozne alebo rovnake DNS mena. Pri beznych sluzbach je mozne rozlisit iba
> IP adresu, len velmi malo protokolov prenasa meno servera a umoznuje tym
> riesit name-based virtualne hosty. POP3 ani IMAP4 to afaik nevedia.
Ako ktore. Teda presnejsie, niektore zvladnu USER moje_meno na nejaka.domena.

> Matus UHLAR - fantomas, uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
             How does cat play with mouse? cat /dev/mouse