Konfigurace XF86Config na notebooku se sis650 - problem s externim monitorem

Kamil Firek k.firek na kbb.cz
Pondělí Červen 7 19:45:04 CEST 2004

Dobry den,nainstaloval jsem linux na notebook s grafikou sis650.
Dost casto kdyz jsem doma pouzivam externi monitor.
Dlouho jsem zapasil stim abych dosahl prepinani mezi zobrazenim na LCD nebo
mon.
To elegantne vyresil programek sisctrl ktery to umi a detekuje VGA jako CRT1
a LCD jako CRT2 aniz bych udelal jakykoli zasah do XF86Config
Muj problem je v tom ze bych chtel  na monitoru pouzit rozliseni 1280x1024
Nemohu toho vsak docilit.Pokousel jsem se postupovat podle dostupnych zdroju
a navodu ale vzdy to skonci but tim ze se X nerozjede vubec nebo se mi na
obrazovce mon objevi jakasi virtualni plocha ktera je strasne velika a ikony
jsou az za hranici monitoru .

Muzete mi nekdo poradit jestli je mozne dosahnou stavu kdy LCD pojede v
klasickem rozliseni 1024x768 ale na monitoru kdyz je LCD pomoci sisctrl
vyply bude alespon tech 1280x1024 ?

 Diky za kazde info .     Kamil