Konfigurace XF86Config na notebooku se sis650 - problem s externim monitorem

Tibor Zenis zenis na fmph.uniba.sk
Pondělí Červen 7 20:03:54 CEST 2004

On Mon, Jun 07, 2004 at 07:45:04PM +0200, Kamil Firek wrote:

> Muzete mi nekdo poradit jestli je mozne dosahnou stavu kdy LCD pojede v
> klasickem rozliseni 1024x768 ale na monitoru kdyz je LCD pomoci sisctrl
> vyply bude alespon tech 1280x1024 ?

Ak sa to da spravit za jazdy (pouzil som to opacne, pripojeny projektor
na VGA vystup s vlastnym rozlisenim 800x600), tak pomocou sisctrl zmenit
Desktop size a pouzit windowmanager manager, ktory dokaze vy/pouzit
RANDR rozsirenie (fvwm staci restartovat). Tento napad ma zaujal, tak to
idem hned vyskusat.

	Tibor

--
; Tibor Zenis               ;