pomoc o nakopnutie: virtualne mail domeny

Úterý Červen 8 10:34:51 CEST 2004

Peter Surda <shurdeek na routehat.org> wrote:
> Ako ktore. Teda presnejsie, niektore zvladnu USER moje_meno na nejaka.domena.

Ano, ale to meno treba explicitne zadat, pretoze pri samotnom protokole sa
neprenasa. Na rozdiel od http, kde ked zadame http://www.fantomas.sk/,
klient sa pripoji na www.fantomas.sk a napise mu
GET / HTTP/1.x
Host: www.fantomas.sk

pri pop3 sa to neprenasa automaticky a treba to explicitne definovat.
Okrem toho, hovoril som o sluzbach (=protokoloch), nie demonoch, tam sa
daju virtualne hosty emulovat (napr. tymto sposobom)

(R)etry, (A)bort, (C)ancer