Zacatecnik: jakou grafickou kartu

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Červen 8 14:59:56 CEST 2004

Tomáš Janoušek napsal(a):

> To se musim nvidie zastat, maji skvele ovladace. Od vcera mam ATI Radeon
> 9600xt a jde z domu prave kvuli ovladacum, a co me bylo receno tak vubec karty
> co maji 3D pres DRI nesplnuji me zakladni pozadavky, takze zlate nvidie.

Taky si nemůžu stěžovat na nvidie měl jsem normální TNT a protože jsem
chtěl modernější tak jsem si pořídil GF4 TI4200 128M ram a bez problémů.

Pro 3D třeba použít ovladače od nvidie a pokud nepotřebujeme nějaké
opatchované jádro tak s vanilla jádrem šlapou bez problémů.

|    ICQ    179223500                    |