Zacatecnik: jakou grafickou kartu

Libor Chocholaty chocholaty na cncz.cz
Úterý Červen 8 15:01:47 CEST 2004

Tomáš Janoušek wrote:

>To se musim nvidie zastat, maji skvele ovladace. Od vcera mam ATI Radeon
>9600xt a jde z domu prave kvuli ovladacum, a co me bylo receno tak vubec karty
>co maji 3D pres DRI nesplnuji me zakladni pozadavky, takze zlate nvidie.

Mohl byste se s nami podelit o to, jake jsou vase zakladni pozadavky.
Jinak ta vytka nema moc smyslu.

Ja mam treba zakladni pozadavek, abych u nove karty nemel horsi obraz
nez u te stavajici. Ted mam Matrox G400 a fakt nevim, co si koupim, az
budu upgradovat, protoze ve vsech recenzich se pise jen o poctu
trojuhelniku za vterinu, o skore ve 3DMark 2003,2004... Ale aby nekdo
recenzoval kvalitu zobrazeni a srovnal karty na trhu podle ni, tak o
takove srovnani jsem jeste nezavadil. Nekdy mi prijde, ze v recenzenti
si mysli, ze graficke karty vyrabi jen ATI a nVidia. Obcas priberou do
party nejakeho exota jako XGI, nebo Intel jakozto zastupce integrovanych
reseni, ale to je tak vsechno. Ja bych chtel srovnani s moji Matroxkou :)

Libor