OO.org aproximace grafu

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Úterý Červen 8 15:57:29 CEST 2004

Petr Sigut wrote:

>Dobry den,
>
>Nedari a nedari se mi udelat tzv. "aproximaci grafu" V OpenOffice.org
>1.1.1 - potrebuju do fyziky udelat s grafem a ucitel to ukazoval v
>Excelu a ja nemohu stejnou funkci najit v OO.org. Funguje to nejak tak
>ze si to vypocita prumernou hodnotu z mych odchylenych merenich a pak to
>z nich vytvorilo pekny graf - takova ladna krivka...
>
>Prominte, ale ja sem ve fyzice naprosto mimo, proste se ta funkce
>jmenuje jinak a ja ji prehlizim, prosim pomozte.
>
>Presvedcil jsem ho abych mohl laborky odevzdavat v PDF(misto DOC!) a
> [...]
Aktivujte datovou radu, kliknete pravym tlacitkem mysi a vyberte
vlastnosti objektu, aktivujte kartu statistiky a tam vyberte typ
regresni krivky. Toto lze jen u nekterych typu grafu, minimalne
to funguje u 2D grafu XY, pouze symboly.

Pro pokrocilejsi regrese tu mame jine programove baliky (Octave
ve spojeni s gnuplotem nebo R a dalsi).

Zdravi
OldFrog.

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'