OO.org aproximace grafu

Petr Sigut linux-konference na seznam.cz
Úterý Červen 8 15:06:11 CEST 2004

Dobry den,

Nedari a nedari se mi udelat tzv. "aproximaci grafu" V OpenOffice.org
1.1.1 - potrebuju do fyziky udelat s grafem a ucitel to ukazoval v
Excelu a ja nemohu stejnou funkci najit v OO.org. Funguje to nejak tak
ze si to vypocita prumernou hodnotu z mych odchylenych merenich a pak to
z nich vytvorilo pekny graf - takova ladna krivka...

Prominte, ale ja sem ve fyzice naprosto mimo, proste se ta funkce
jmenuje jinak a ja ji prehlizim, prosim pomozte.

Presvedcil jsem ho abych mohl laborky odevzdavat v PDF(misto DOC!) a
ted nesmim udelat chybu:)

Diky moc

--
Petr Šigut