Zacatecnik: jakou grafickou kartu

Radovan Garabik garabik na kassiopeia.juls.savba.sk
Úterý Červen 8 16:16:24 CEST 2004

Tomáš Janoušek <tomi na nomi.cz> wrote:
> Zakladni pozadavek je moznost vice X, bezproblemove prepinani mezi nimi a
> konzoli, zadne velke hangy. Pak potrebuju rozumne funkcni GL, GLX a nejlepe
> nejake dalsi 2D akcelerace. Xv extension se taky velmi hodi. Co jiz zcela
> vyzaduji je bezproblemovy chod u me na dvou monitorech, je mi uz jedno jestli
> ten druhy monitor budu mit na PCIove Matroxce nebo primo na grafice, ale nesmi
> se to hadat. Podpora 8,16,24,32 bitove grafiky zda se zcela esentialni, ale na
> proprietarnich ovladacich od ATI je funkcni jen 32.

> [...]

s nvidiou sa da pouzit an konzole iba VESA framebuffer, co niekedy dost vadi
(nemoznost menit rozlisenie a frekvenciu za chodu, su na to sice patche
ale aj tak....)

| Radovan Garabík http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |