htb a spol

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Červen 8 23:11:25 CEST 2004

Dne Tue, Jun 08, 2004 at 10:57:28PM +0200, Tomáš Janoušek napsal:
> Asi tak stejne nespravne jako dostupnost dokumentace k tc. Nebyt lartc.org tak
> je to tezky pokus omyl (prip. cteni src).

No ja mam pocit, ze to je i tak jedine pokus omyl. V zasade nedelam nic
tezkeho, potrebuji na jednom routru utahnout ethernetovou kartu k
providerovi, ethernetovou kartu do vnitrni site, vyhledove ethernetovou kartu
do opticke patere a tri wifi karty. Dva routry se mi tam davat nechce,
protoze to zere moc elektriky, moc mista a moc to topi.

Takze tam mam IMQ, htb a par routovacich pravidel. Presto je horor to
uchodit. Dela si to co chce, pingy litaji nahoru dolu, lidi nadavaji. Veskera
dokumentace zadna. Chci nejakou sepsat, ale az konecne pochopim, jak se
vsechny ty ruzne parametry projevuji.

no nic

zdravim
dan