htb a spol

Tomáš Janoušek tomi na nomi.cz
Úterý Červen 8 23:21:09 CEST 2004

Tue, Jun 08, 2004 at 11:11:25PM +0200  Dan Ohnesorg napsal:
> No ja mam pocit, ze to je i tak jedine pokus omyl.
No kdyz je dokumentace k parametrum, tak minimalne jejich syntakticky spravny
zapis pokus/omylem neni ;)

> Takze tam mam IMQ, htb a par routovacich pravidel. Presto je horor to
> uchodit. Dela si to co chce, pingy litaji nahoru dolu, lidi nadavaji. Veskera
> dokumentace zadna. Chci nejakou sepsat, ale az konecne pochopim, jak se
> vsechny ty ruzne parametry projevuji.
Pokud je to pochopitelne, Vam se to povede a neco sepisete, jiste Vam bude
mnoho lidi vdecnych. Ja si troufam tvrdit, ze jsem neco malo pochytil, takze
klidne pomuzu.
--
.------   Tomáš Janoušek   alias Liskni_si   ------.
| NOMI team, developer, http://{www,tomi}.nomi.cz/ |