htb a spol

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Středa Červen 9 09:13:51 CEST 2004

Tomas Konir wrote:

>Problem je v tom, ze prumerna odezva je treba 300ms, ale skokove se to
>obcas vysplha i na 10s a co jsem vypozoroval, tak na to mela vliv jen
>hloubka zanoreni.

V tom pripade by me docela zajimal vystup toho pingu, treba
i s ruznymi velikostmi paktu. Jaka je hloubka zanoreni?

Ja pozoruji, ze kazdy v prumeru 10ty paket ma dlouhou odezvu.
Ja-li vetsinova odezva kolem 30ms, pak dlouhy ping je treba
200ms. To se mi take nelibi, nicmene co jsem zaslechl, je to
"normalni" a nejde s tim pry nic moc delat.

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'

tel (domu):     241766035
tel (prace):    222090701
icq:            250163477