Zacatecnik: jakou grafickou kartu

Tomáš Janoušek tomi na nomi.cz
Středa Červen 9 15:38:21 CEST 2004

Wed, Jun 09, 2004 at 07:45:45AM +0000  Matus UHLAR - fantomas napsal:
> klasicke XFree86 ovladace na ATI vam nefunguju? Pripadne tie z
> gatos.sourceforge.net (kvoli Xv extensionu)
Mam (mel jsem) radeon 9600xt, a ta klasickymi podporovana neni.

> Otazka je, ci je mozne prevadzkovat dva Xservery na dvoch roznych
> grafikach, pokial jedna z nich je NVidia a druha nie. Nvidia totiz pouziva
> vlastne GL kniznice a neviem ci tie funguju s inymi grafikami...
viz nize

> Ak to aj funguje, druha otazka je, ci je mozne prevadzkovat jeden X server
> s dvoma grafikami, z ktorych je jedna je od NVidie a druha nie. NVidia
> totizto nasadi jeden modul pre Xy (tusim glx) ktory obsluzi aj pracu
> dalsich dvoch (dri a GLcore) a toto by sa nemuselo pacit druhej grafike
Doted jsem fungoval na kombinaci nvidia a matrox millenium 2 (bez 3D
akcelerace). Uznavam ze na druhe karte GL nejede, jenze to ta karta ani neumi,
takze me to vubec, ale vuuubec nevadi :) (dnesni nvidie i radeony maji
dualhead, takze na 3. monitoru to GL opravdu ozelim)

BTW, 2 servery nezkousim, vyhozuje mi jeden, ktery obsluhuje oba zaraz (a
nebyt lehkych problemku, tak mi jela i Xinerama)

--
.------   Tomáš Janoušek   alias Liskni_si   ------.
| NOMI team, developer, http://{www,tomi}.nomi.cz/ |