Zacatecnik: jakou grafickou kartu

Středa Červen 9 09:45:45 CEST 2004

Tomáš Janoušek <tomi na nomi.cz> wrote:
> Zakladni pozadavek je moznost vice X, bezproblemove prepinani mezi nimi
> a konzoli, zadne velke hangy. Pak potrebuju rozumne funkcni GL, GLX a
> nejlepe nejake dalsi 2D akcelerace. Xv extension se taky velmi hodi. Co
> jiz zcela vyzaduji je bezproblemovy chod u me na dvou monitorech, je mi
> uz jedno jestli ten druhy monitor budu mit na PCIove Matroxce nebo primo
> na grafice, ale nesmi se to hadat. Podpora 8,16,24,32 bitove grafiky zda
> se zcela esentialni, ale na proprietarnich ovladacich od ATI je funkcni
> jen 32.

klasicke XFree86 ovladace na ATI vam nefunguju? Pripadne tie z
gatos.sourceforge.net (kvoli Xv extensionu)

> Mozna bych si vzpomnel na vice. V kazdem pripade tomuto u me odpovida
> pouze nvidia s jejich ovladaci. Nevylucuji, ze to umi i nejake karty
> jine, ale kdyz mi bylo vcera receno ze s DRI jdou jen jedny 3D
> akcelerovane X zaraz, tak jsem trochu neveril a doted nevim jak tomu je.

Otazka je, ci je mozne prevadzkovat dva Xservery na dvoch roznych
grafikach, pokial jedna z nich je NVidia a druha nie. Nvidia totiz pouziva
vlastne GL kniznice a neviem ci tie funguju s inymi grafikami...

Ak to aj funguje, druha otazka je, ci je mozne prevadzkovat jeden X server
s dvoma grafikami, z ktorych je jedna je od NVidie a druha nie. NVidia
totizto nasadi jeden modul pre Xy (tusim glx) ktory obsluzi aj pracu
dalsich dvoch (dri a GLcore) a toto by sa nemuselo pacit druhej grafike
Honk if you love peace and quiet.