OT: firemni ucet na Slovensku pristupny z Linuxu

Vladimir Rengevic linux na grafon.sk
Středa Červen 9 23:26:43 CEST 2004

Pekny den,

napriklad Unibanka. IB ma rieseny jednoducho a prehladne a hlavne
korektne. Bezi z Opery,Mozilly.
Momentalne tam pristupujem s Win, ale ak ma pamet neklame bez problemov
chodi aj z Linuxu.

Vlado

--

Ing. Vladimir Rengevic