OT: firemni ucet na Slovensku pristupny z Linuxu

Radovan Garabik garabik na kassiopeia.juls.savba.sk
Čtvrtek Červen 10 08:16:54 CEST 2004

Hanuš Adler <had na actinet.cz> wrote:
> dobry den,
>
> potreboval bych poradit, ktere Slovenske banky jsou pres Internet
>  pristupne z Linuxu (Mozilla/Konqueror/Opera) a pouzivaji
> nejakou bezpecnou formu autentizace. V podstate potrebuji najit
> slovenskou eBanku, pokud nejaka existuje.

do VUB pristupujem cez operu z linuxu, bez problemov, akurat ta
autentifikacia je slabsia (meno, pin, heslo)

| Radovan Garabík http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |