OT: firemni ucet na Slovensku pristupny z Linuxu

Vinclav Erich vinclav na ives.vs.sk
Čtvrtek Červen 10 10:49:57 CEST 2004

On Thu, 10 Jun 2004 10:41:00 +0200, Juraj Kundrik wrote
> Radovan Garabik napsal(a):
> Ja mam skusenosti s Tatrabankou, pripadne Eliotom, bezi nad mozzilou
> a autentifikuje sa cez grid, kartu pripadne TAN kod. Ked uplene e-
> banku tak potom www.eliot.sk, ale ten tiez patri tatrabanke.
> J.

Len prave teraz chystaju zmenu pravidiel... :(. Uz sa za ucet bude platit,
ze nestaci k tomu aby zarobili mat iba ulozene nase peniaze, ale este z nich
chcu aj strhavat poplatky aby zarobili... :(. Celkom ma nasrdili, obzvlast
ked som dostal obzvlast chrapunske odpovede z ich kontaktnej adresy.

Inak s pripojenim som nemal najmensi problem ani z Linuxu ani z FreeBSD
(mozilla 1.2 - 1.6, opera 7.23 - 7.51, konqueror)

--
Erich Vinclav